January 9, 2013

Sorte pyramider...

Projekt ”ryd op i mailboxen” er så småt gået i gang, men jeg farer dog frem med lempe, for det ville (trods alle spådomme om det modsatte) være åndssvagt at slette alt for mange interessante beskeder! Er dog for første gang længe nået under 20,000 mails…

Blandt de mange mails jeg rent faktisk HAR læst, har jeg med begejstring kunnet konstatere, at det nye Panda Riot album Northern Automatic Music vil være på gaden d. 19. februar. Har altid været en fan af bandets blandede elektroniske/shoegaze inspirerede sound og album forløberen Black Pyramids ændrer ikke den mindste lille tøddel på det.


Cyberspace var på det nærmeste ved at gå i kollektivt selvsving i går over David Bowies fødselsdag, samt nyheden om hans første album i 10 (tror jeg det var) år. Det er trods ihærdige forsøg, med adskillige albums bredt repræsenterende Hr. Bowies karriere, aldrig lykkedes mig helt at blive overbevist om herrens fortræffeligheder, selvom hans plads i musikhistorien jo på ingen måde hverken kan eller skal anfægtes. Så jeg prøvede igen i går (og lidt i dag) om jeg ikke endelig kunne se lyset takket være den nye video Where Are We Now? Men selvom videoen er yderst interessant, lyrikken vedkommende nok og sangen objektivt set ganske udmærket, så skete der heller ikke denne gang nogen åbenbaring…desværre!

Min gode blogger ven Peter er, så vidt jeg kan tyde mig igennem de tyske gloser, særdeles begejstret for the nye album med The Capsules. Snart længe siden jeg downloadede mit promo ex. af Northern Lights & Southern Skies, så måske på tide for alvor at give albummet et lyt?
+ Across The Sky

Tilføjede forresten et par nye numre til listen over anbefalinger i går (se til højre)…tjek dem ud!

No comments: