December 5, 2012

For 5 ører blandet nonsens...

Frit fald. Det er vist den eneste passende kommentar til antallet af besøgende her på bloggen. Tiden er vist ved at løbe (hvis den ikke allerede for længst er stukket af) fra dette medie!

SoundCloud ser nu helt anderledes og ganske så forkert ud...en god huskeregel er, at gamle hunde meget nødigt vil lære at sidde, og at fjolser som undertegnede ikke bryder sig om forandringer. Så re-design og alt det der er mægtig fint, men for helvede, hvor er det besværligt (sagde jeg og tog mig nok et syrligt drop). Apropos SoundCloud. Da vi er så heldige at benytte os af det helt forrygende Internet Explorer her på arbejde, kan jeg ikke se de numre fra SoundCloud som jeg "embedder". Håber så sandelig, at alle andre kan!

Frida Sundemo videoen fra i går er nu blevet afspillet mere end 145.000 gange på YouTube. Tager gerne ansvaret for mellem 5 og 10 af disse (det er jo en yderst indflydelsesrig og trendsættende blog jeg holder mig)...

Er der efterhånden nogen tilbage som køber CD'er? Hvis der er, så holder Labrador jule(brand-)udsalg og sælger alle CD'er for 10€ pr. stk i hele december måned...og det inkl. forsendelse, hvilket jo unægteligt er et tilbud! Hvis du som minimum ikke allerede ejer een udgivelse fra Labrador, er der vel kun tilbage at konstatere, at du har...
+ The Worst Taste In Music

Apropos (det var så nummer to i dag) Labrador, så prøvede jeg at udvælge mine favoritnumre med The Radio Dept.Spotify (altså give dem stjerner). Det viste sig at være en kropumulig opgave, medmindre jeg skulle udvælge 25-30 stykker. Imponerende så mange fantastiske sange de har skrevet...men de bruger selvfølgelig også 3-4 år på hvert album!
+ Heaven's On Fire

Interesseret i at få tvillingerne Kirsten & Marie hjem i stuen og spille en intim akustisk koncert for dig og vennerne? Læs mere lige...her...

No comments: